Nya tag!

Jag ger bloggen en sista jävla chans nu!
Märker mer än väl att jag är borta alldeles för länge innan jag uppdaterar med ett millångt inlägg vilket inte alls känns bra! Tror dessutom inte att det är många alls som ger sig på att läsa igenom allting när det blir på det viset!
Hur som helst så tänkte jag att jag skulle ge det en sista chans nu, och fortsätter det i samma banor så lägger jag ner allt vad blogg heter (STORT utropstecken!!)!
 
Ska försöka pilla ihop en ny design, men måste bara fixa lite nyare bilder, har jag tur så ordnas det redan i denna veckan iallafall!

Nu ska jag ta mig i kragen och ringa viktiga samtal, sånt man får passa på med medan Beppe sussar finfint och man själv kan sitta avslappnad i luren.


So Long!
 
 
Therese

JAG gillar dina milslånga inlägg och läser dem gärna, lägg inte ner bloggen :( Din blogg är ju en av de bästa jag läser. Klart man glömmer bort den ibland, jag glömmer ofta att jag har en blogg med men det har du nog märkt hahaha

Svar: Skönt att höra att någon uppskattar mina biblar iallafall! :) Njaah, alltså, det är ju kul att ha bloggen men samtidigt så känner jag att jag glömmer den alldeles för ofta. Jag var ju nästan kung på att uppdatera förut, men nu? Haha, man får ju vara glad om man lyckas åstadkomma ett inlägg om året typ! :) Ja, det har jag märkt! Skärp dig! :O (ska komma från rätt kakhål)
stroonger.blogg.se

Datum: 2012-10-15 Tid: 17:35:34
URL: http://tessiestankar.blogg.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?