Ekar lite här?

Passar på att slänga in ett snabbt inlägg när jag ändå har lite tid över!
Så, vad har hänt senaste tiden tro?

1. Mitt andra "renoveringsobjekt" har blivit klart. Känns lite trist att ett rum som jag kunnat få klart på typ 2 dagar tog mig 2½ vecka eftersom så mycket annat kom imellan hela tiden samt att jag inte kunnat måla, spackla och slipa när jag är ensam med Beppe, men som sagt, nu är det klart iallafall! S k ö n t !
Före/efter
 
2. Vi har haft fullt hus ganska många helger. Besök uppskattas alltid! Det har varit allt från Henkes brors tjejs bror, till Henkes kusin, till stockholmare, till helsingborgare and you name it. 14-16 September hade vi bland annat Henkes kusin, helsingborgarna & stockholmaren på besök då vi hade kalas för mig & den ene helsingborgaren eftersom vi båda fyller år i september.
 
3. Förlovade mig 15 September (dock är gravyren i ringen 1 Oktober eftersom vi firar 5 år då).

4. Fått bra ordning på huset.

5. Har fått ganska så väldigt bra rutin på vardagen (äntligen)! Jesper har blivit en gladare bebis och därför är det lättare att läsa hans signaler. Det är inte ofta han skriker sig blå längre utan numera grinar han mest när han är missnöjd. Nu äter han var 4 timme, 8.00 (ersättning), 12.00 (gröt, ersättning), 16.00 (gröt, ersättning), 20.00 (ersättning), sedan sover han från ca 20.00-8.00.

6. Jesper har lärt sig knepet att vända sig från rygg till mage, han kommer dock sällan tillbaka på rygg igen eftersom han väljer att sträcka ut armarna rakt ut när han börjar bli trött i nacken. Han var på G att vända sig från rygg till mage ett bra tag, men helt spontant och då han gjorde det frivilligt och var glad och fortsatte med det var 9 September (2 dagar innan 4 månader)
 
 
7. Jesper håller på att få tänder tror jag. Tandköttet är rejält svullet på nederdelen, han gräver ordagrant i munnen och dregglar för kung och fosterland. Det ordagrant rinner längs ryggen när man har honom på axeln!
 
8. Jag fyllde 22 år i förrgår (25 September).
 

 
Finns nog en heeel del mer som jag missat ta med, men där var en del av senaste tiden iallafall, nu gick larmet från rummet bredvid så nu sliter jag mig!


So Long!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?