Den som väntar på något gott,

Väntar inte för länge?
Har faktiskt varit riktigt duktig idag, när jag kom hem efter min APU så tillbringade jag enbart en kort stund framför datorn och satte därefter igång att städa, efter det drog jag bort till affären & handlade, gick till posten och var ganska irriterad när jag gick därifrån eftersom jag fortfarande inte fått mina papper från skatteverket >.< Kom hem och gick in i duschen och när jag väl var klar så har jag suttit resten av kvällen och fixat klart med svenskauppgiften som ska vara klar till på tisdag, så nu slipper jag tänka mer på den, SKÖNT!

I vanlig ordning när jag varit på APU så brukar jag bara komma hem, diska & sedan sitta vid datorn och slöa, men så var det inte idag.


Nu förtjänar jag faktiskt att bara lägga mig i sängen och glo film höhö.


Hörs imorgon.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?