God kväll,

Återigen var det ju det där med min uppdate,.. Jag kommer nog aldrig att kunna skärpa till den, inte just nu när det är så mkt på G iaf.
Helgen har tillbringats med mkt trevligt folk och jag är mer än nöjd med den. Christian har varit här hela helgen och igår bjöd vi hit Micke & Zizzi på mat, och självklart var charmtrollet Lovis med, :) Idag har det varit en utedag då Zizzi kom hit på en kopp kaffe för att vi sedan skulle promenixa till gården och borsta hundarna, fy tusan vad dom fäller! Kom hem vid 4 och har bara plockat och grejat lite här hemma typ. Imorgon ska jag upp tidigt så det blir nog nanedags snart.

Jag kan ju även påpeka att det där med att ställa om klockan är något jag nog aldrig kommer att tycka om, jag blir helt snurrig av det! Alltså, halvt panik då man inte vet om vissa grejer ställs om automatiskt eller inte, men nu ska nog alla klockor vara fixae iaf ;)

Jag ska försöka att bli bättre på det där med att uppdatera, men just nu finns det inte så mkt jag kan skriva om, men får väl se hur det blir iaf.


Hörs,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?