Lång dag.

Slutade på tok för sent idag tycker jag allt! Oavsett om det kanske inte var så sent, men känns ibland som att tiden inte räcker till, men så är det nog väldigt många som känner väldigt ofta, rätta mig om jag har fel.

Svetslektionen var ungefär lika kul som igår, enda skillnaden var la att det gick bra igår & bäst idag, + att vi även fick roa oss lite med att ändra inställningar på svetsarna... Dom flesta förstår nog inte varför det skulle vara kul, men att öka trådmatningen till max & sätta på lägsta amper är väldigt rogivande då dom flesta inte förstår felet och ist blir arga för att det brötar och lever jävel och att resultatet blir åt helvete. Nog om det, jag & andra har skrattat tillräckligt åt det.

Sedan fick jag vänta på buss hem ett jäävla tag för att sedan komma hem och snabbt fixa käk & sedan duscha, och efter det har jag & Henke suttit barnvakt åt lilla Benjamin, vilket funkade super :) Inga problem alls med någonting, så barnvakt kan jag absolut ställa upp med vid fler tillfällen. :)


Hepp, ska kika lite på nätet nu, för väl se om jag kastar in ett inlägg till sedan, den som lever får se.



So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?