Min söndag,

Ska nu öven skriva om söndagen som var ganska händelselös. Passar ju bra såhär på måndag eftermiddag.

Igår gick jag upp vid 13:00 :O Jösses! Men la mig dock jävligt sent så det var la kanske inte så konstigt + att jag var jävligt trött efter ullaredstrippen dagen innan. Sedan var det bara att packa, packa mer, och packa ännumer för att sedan bege oss till byn som gud glömde haha. Fast... Man kanske snarare borde skriva "byn med den sunkna kärringen som gud glömde". Näe, nog pratat om det.

Var i skolan idag iaf,
och efter att jag kom hem så har jag i princip inte gjort ett skit mer än att sitta på facebook.
Drog bort till posten en sväng, men som vanligt så var det bara en jävla massa reklam och två ynka brev till mig, som dessutom innehöll preciis samma skit.


Nu ska jag in i duschen,


PUSS!





Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?