SÖNDAG.

Tror jag iaf?
Igår blev la det inte precis som vi tänkt oss. Vi var först iväg hela eftemiddagen/kvällen & fiskade, sedan åkte vi ut till Härja för att vara sociala en stund, fast det slutade med att vi sov över där.
Hade riktigt roligt iaf och det blev ytterligare en kaooskväll att minnas.

Idag vaknade man onykter och har la så gott som nyktrat till först nu, fast i ärlighetens namn så tror jag bara att det är min "återställare" som får mig att känna mig okej.

Sitter för övrigt och försöker pilla ihop en designjävel med extrema misslyckanden då blogg.se som vanligt vill krångla. Irriterande, och jävligt jobbigt för personer som inte har något tålamod som jag.


Hörs la senare eller någonting sådant.


PYSS!

Therese

Tack! Jag har nätterna till att gråta för att han är borta, men på dagarna försöker jag glädjas åt våra minnen. Kommit på mig själv att jag berättar om hans galenskaper för mina arbetskamrater, tur att de gärna lyssnar :)

Datum: 2011-07-05 Tid: 17:07:46
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?