Härliga väder!

Har precis kommit in efter ha varit ute och sparkat höstlöv med favoriten Hero! Vädret är minst sagt underbart och jag vågar nog påstå att jag älskar hösten ganska mycket ändå. Jag gillar den friska luften och den där kylan som kommer då! Jag älskar ännumer när mörkret kommer och man har tagit itu med lägenheten och tänder massa ljus på kvällen... Hösten är nog min grej tror jag, även vintern. Jag LÄNGTAR som satan till vintern nu.










Min tokus! Synd bara att huvudet inte kom med på sista bilden, men Hero hoppade högre än vad kameralinsen gjorde, haha! ♥

Felicia

Ja visst är det härligt med hösten.. men blir så satans kallt, men då kan man med gott samvete mysa framför en film med tända ljus.... tror jag snart ska börja plocka fram en del senare.. =) Om jag orkar bli klar med städningen så att säga.. ha ha! Fina bilder på Hero! Och som du sa synd huvudet ej kom med på sista =)



Sköt om dig

Datum: 2011-10-11 Tid: 16:20:03
URL: http://trueefil.bloggplatsen.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?