Underbara dagar!

Vädret gör mig helt galetcrazy på bra humör, alla så kallade gravidkrämpor är som bortblåsta när solen går upp tidigt på morgonen och steker hela dagen. Okej, kanske inte ska säga att det är som bortblåst, men det gör att jag inte vill tänka på det alls!
Ska dock bli dåligt väder i helgen så imorgon står tvätt och städ först på listan, men det blir väl klart innan 12-slaget i vanlig ordning så efter det blir det in till stan för att fixa en del ärenden med mera och mot kvällningen mysipys, om jag får som jag vill d.v.s.

För ett år sedan (27 Maj) gjorde jag någonting av det bästa jag gjort i hela mitt liv, jag tog studenten! Någonting som jag bara trodde att jag kunde drömma om. Någonting jag trodde att jag aldrig skulle nå, men till sist gav jag mig fan på det och slutförde min utbildning (om man ens kan säga att man slutför en utbildning?)


(Den där kroppen hoppas jag på att kunna få tillbaka sedan igen haha!)

Nu är jag återigen i Maj månad och även detta år kommer Maj månad att förändra mitt liv totalt! Det är en hel del som kommer att hända nu i Maj, främst så kommer bebis att komma till världen vilket känns helt underbart, sedan är det en hel del annat som kommer att förändra mitt liv till någonting som jag iallafall hoppas på att bli bra, men jag tvivlar inte, och vågar man aldrig chansa så får man aldrig heller lära sig, eller hur!?



Har även valt att ta några andra beslut som kanske inte är det bästa, det kommer inte att såra mig på något vis så sett, men jag känner att all energi jag lägger på människor till ingen nytta alls kan lika gärna vara, eller har jag fel?
Jag har bott här i över 4 år nu, varav jag har en enda vän, eller hade, som kom hit och hälsade på, EN vän på fyra år av så många som säger sig finnas där? Nej, jag tänker helt enkelt inte lägga energi på människor som inte kan offra en liten tid av sitt liv till att åtminstone göra ett försök till att komma hit. Allting har hela tiden hängt på mig så fort någon vill träffa mig eller jag vill träffa någon, det är slut med det nu.


Säger återigen att jag saknar mitt hår, därför tänker jag göra någonting åt det snarast!
Bilderna är drygt ett år gamla.


Nu ska jag slänga igång ett avsnitt dexter, gosa med karatekid i magen och snutta lite på Henke, hörs la kanske imorgon om jag har tid för datorn då.

Nattelinatti! ♥
Therese

Tänk vilken skillnad :) På ett år :D

Datum: 2012-05-04 Tid: 09:47:01
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?