Cancersjuka är ju enligt dig knarkare,

Så sympatisera inte om skit du inte har en aning om.

Blev inte mkt skrivande igår, inte konstigt eftersom jag hade hög feber,
senare under dagen fick jag migrän, vilket resulterade i, (som alltid) att jag mådde piss och spydde och hade kraaaftig jävla helvetesvärk, inte okej! Känner mig iaf lite bättre idag och har gett mig fan på att jag ska till skolan imorgon, hatar att bara gå hemma! Finns nog ingenting värre än det.
Ska försöka få ihop ett mer läsvärt inlägg senare, men nu måste jag försöka komma ur sängen, för "eftervärkarna" jag får efter att ha haft migrän är inte speciellt kul, tänk er värsta bakruset ni haft, att det känns som att huvudet ska explodera av minsta rörelse, uhh!
Hepp, nu ska jagsluta tycka synd om mig själv!



So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?