Starten på nyårsdagen.

Kan man ens säga så?
Hur som helst så är det nyår nu, planerna har sviktat fram och tillbaka på vad tusan man ska hitta på en dag som denna, men i ärlighetens namn så har det inte så stor betydelse. Jag skulle nog till och med kunna sitta hemma och inte göra ett skit just för att jag inte längre tycker att det är så fruktansvärt märkvärdigt som man tyckte förut. Att sitta hemma vore ju fint då man slipper allt tänkande och all stress, samtidigt som det vore förbannat dumt eftersom man gärna känner för att vara åtminstone lite social en dag som denna. Någon som har bättre planeringar än mig? Jo, jag kan tänka mig det.

Nu ligger jag här i sängen och behöver inte ens fundera över vad jag ska slänga igång för rulle då jag fortfarande håller på med mitt tre kronor tittande, men det märks ju iaf att jag har ganska mkt att göra på dagarna eftersom jag nu efter ca fem veckors tid fortfarande inte är klar med dessa 10 säsonder, fast sedan kan det ju även bero på att hela serien är på ca 130 timmar... Jag har åtminstone sett 75 timmar av det. Ska iaf bli skönt när jag väl har sett allt eftersom den sista tiden i skolan innan lovet inte var så roligt då jag låg uppe till ca 4 på morgonen och glodde tre kronor innan jag skulle få nana i 1½/2 timmar innan det var dags att gå upp igen. Men det finns även en fördel med det då jag kunde fördriva min tid när jag var tokgalet sjuk för ett tag sedan, skitsamma, tre kronor är lika bra som det var då jag såg det när det gick på TV på 90-talet.

För övrigt så borde jag nog gå någon kurs i psykologi då jag har märkt att så många människor vänder sig till mig så fort det är minsta problem, eller kanske borde jag bli präst? HAHA! Näe, men allvarligt talat, jag tycker om att hjälpa människor, men när det blir samma skit dagarna i ända så är det ganska tröttsamt, och att sedan avvisa personen i fråga kan jag inte heller med eftersom jag ändå har ett samvete precis som vilken annan människa som helst.

Näe hörrni, jag babblar på allt för mkt nu känner jag, antingen beror det på motörheads förrädiska vin som Lemmy så fint förklarar det, eller också så handlar det enbart om att jag har för mycket tankar som snurrar i mitt huvud just nu.

Vi hörs imorgon, Nattinatti.



En suddig bild från när vi var i GBG i söndags.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?