God kväll, God natt?

Sitter för tillfället och har precis lyckats slå Liljas score på FB. Nej, jag är ingen nörd, men vi har nog smått tävlat emot varandra utan att veta om det? Nu ligger jag iaf etta, så nu slipper jag det förbannade spelet en stund iaf.
Längtar efter sängen då jag & Henke har börjat kolla fredagen den 13:de 3 nu, har kollat första och andra igår, just därför kan det vara kul att se trean. Sedan är vi båda nyfikna på när fan Jason får sin Hockeymask, är det i trean eller? Det lär vi få se iaf.
Nog tjatat om det, tror la inte att det är så intressant att läsa om.
Lånar farsans dator för tillfället dessutom eftersom min dator har TOTALkrashat, :( Buhuu, men kunde nog köpa Mickes & Zizzis gamla dator som åskan tog för att bygga eget, sedan hur bra det går det vet jag inte. Vill bara komma åt alla grejer i min gamla dator eftersom det innehåller en HEEEL del viktig information och arbeten. Jag kommer nog åt det, för oavsett vad så kan man faktiskt köpa en extern hårddisk och slänga in skiten där, eller oxå sätta in min hårddisk i Henkes dator eller något. Skitsamma, det löser sig.

Känns som att jag bara babblar på just nu (vilket jag faktiskt gör), men nu ska jag ut och röka och fortsätta dricka bärs,


Take Care,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?