Jag är inte död.

Varför ska jag bry mig om att folk vill läsa mina inlägg? Varför ska jag bry mig om datorn? Att ha en bloggjävel är inte hela världen och jag orkar faktiskt inte bry mig om den.
Mycket saker har hänt, firade midsommar med min underbara familj, där inräknat pojkvänner/flickvänner, helt jävla bäst. Två kattungar blev sjuka och dom båda dog, inget kul alls, men dom tre andra mår finfint och växer bra, fasar bara för att dom jävlarna har börjat ta långa "promenader" och snart kommer att vara i mina krukor, isch! Gäller att göra hela stället kattbebissäkert, den saken är klar. Har fått tillbaka min stora laptop och kom precis på att det är första gången jag bloggar från den sedan jag fick den tillbaka, "wow".
Min underbaring Henke fick äntligen sitt körkort i tisdags, köpte bil i torsdags. Under loppet av bara denna vecka fick han körkort, bil, helförsäkrad bil OCH lägenhet inräknat.

Jobbigt att komma på vad som har hänt mer, kan inte sluta undra varför jag är så dum och sitter uppe till sent på nätterna och dricker kaffe, och att dessutom Henke är uppe med mig. 01:20 är klockan och jag är inne på min andra kopp,..

Sedan har jag en viss lust att sparka in fejjan på en del idioter som aldrig kan sköta sitt.
Jag har lust att trösta dessa stackars jävla puckon som är så förbannat avundsjuka.
Lust att sätta skott i pallet på djurplågare, (tyvärr känner jag till en del).
Jag vill plåga pedofiler så illa att det är precis att dom överlever, skära av ***** på dom och sedan tvångsmata dom med den (Har läst tre böcker inom loppet av 2 veckor, sjukaste jag läst).

Jag tänker inte vara snäll längre,
jag tänker inte vara snäll mot någon som inte förtjänar det, och det kan jag fullständigt garantera!

Nu väntar ytterligare en kopp kaffe och sedan ut och blossa.

Om jag skriver imorgon eller om 1 år vet ingen.
So long suCkers!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?