Ooh wow!

Tänk att det blev av att jag skrev idag igen.
Vad ska man skriva om då tro? Dagens planer har jag typ inte, eller... Vi ska la in till stan en sväng, om jag orkar hänga med dvs.
Morgonen började med att Micke kom och togplingade på dörren, kom in, hällde vatten på oss och allt möjligt. Sedan fixade jag kaffe, men den där jävla perkulatorjäveln är sjuk i knoppen (den har ju inget huvud) så missar man en ynka trejdedels skopa extra så får man världens äckligaste blaskkaffe, om man väljer 6 koppar, däremot vet jag inte hur mkt man borde ta extra för 8 koppar. skitsamma, helt ointressant ändå!
Och eftersom alla skrivit om det där förbannade bröllopet med,.. Vad heter dom? Klamydia & AIDS, så kan ju även jag passa på såhär i efterhand att säga att hela den där skiten var överdrift och att jag inte brydde mig ett skit medan andra satt fastbänkade framför TV:n. Sämsta skiten.

Haregutt.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?