S som i söndag & skittråkigt!

Tänk att min uppdatering är så jävla kass så att E.K är tvungen att tvinga mig att skriva för att jag ska roa henne i några fåtal minuter. Hon tyckte att jag skulle skriva ett inlägg på 30.000 ord, men en bok har jag definitivt inte tid till att skriva.
Jadu E.K, nu när jag ändå vet att du läser detta så kan jag passa på att fråga vart min nya design har tagit vägen? Det är ju trots allt typ 4 veckor sedan nu som du började med den, skäms på dig. =D

Igår drog jag, Henke & Gallon till Peter och försökte få tag i bärs, men det slutade med att Peter bjöd på stänkare efter stänkare, (nivet sådär som Becks granne alltid säger på balkongen) och ja, han frågade faktikt på det sättet,
"Vill ni ha en varsin stänkare" ganska lustigt faktiskt.

(Har ni sett just denna filmen när han har limmat ihop gaddarna? HAHA)

Känns som att jag har en jävla bloggtorka, men sanningen är den att jag har så förbannat mkt jag vill skriva om men som jag inte kan skriva om och det suger, men man kan ju kanske släppa mer och mer på det. Dessutom är det ju aldrig roligt med millånga inlägg, och bilder har jag knappt...

Henke & Gallon är iväg nu så jag sitter här i min ensamhet och fördröjer tiden, då kan man ju lika gärna passa på att slänga in ett meningslöst inlägg, eller hur? Dom kommer la snart hem skulle jag tro och efter det så blir det en del bärs, gött!
Hur sjukt det än låter så vill jag att skolan ska komma igång igen, vill bara bli klar med skiten så jag kan börja jobba på heltid, underbart det kommer bli, för man är ju ingen idiot som vissa andra som strävar efter socialbidrag, nej nej, så dum är jag inte.
Nu får det nog räcka med text för stunden, och jag vet med säkerhet att inte många kommer orka läsa detta inlägg, men vem bryr sig?


Kurt är fruktansvärt söt!
Tittar man på honom i helhet så ser man att det är en kurt, därav namnet.




Giiiizmoo, Min favorit, mitt monster!


Små små små, <3


Naaw!


Nu hoppas jag att Hickelito är nöjd iaf, =)
Take Care,
E.K - Mamma till Alicia

Det tog ju bara några sec att läsa ;) men det får väl duga. Designen kommer, Skyller lite på sommaren ;) haha.



Katterna är så söta.

Datum: 2010-07-18 Tid: 20:44:10
URL: http://eekk.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?