Tystnaden tar livet av mig,

Kanske lät lite väl allvarligt, men att gå i flera timmar i tystnad är ingenting som är så där att hoppa i taket för. Om ungefär en timme kommer Henkedarling hem, och jag hoppas innerligt att Micke & Zizzi kommer in på kaffe
i d a g  i g e n ! Det har dom gjort hela veckan + förra veckan, tror jag? haha, minnet sviker!
På lördag är det badhuset som gäller, igen, eftersom vi ska bli såpass hälsosamma, och då snackar jag inte bara om mig och Henke, utan även Micke och Zizzi. På tiden att bli det kanske?

Har iaf städat och bakat, städat är inget ovanligt, men att jag ställer mig och bakar bara hur som helst, det är iiinte likt mig, haha!


näe, vad ska man hitta på sista timmen nu då tro?
Inga idéer, men jag ska nog komma på något.


"Så vitt jag vet så känner inte du mig, så du behöver inte skriva massa skit"


Eeeheheh, Så vitt jag vet så har du inte en blekaste jävla aning om varken mig eller min familj, håll dig till fakta ist för massa jävla skitsnack och påhitt! Och by the way, så har jag inte ens nämnt dig, för som sagt, jag känner inte dig, och bildar inte uppfattningar efter skitsnack, så sluta tro så jävla mkt! Att leva på lögner är aldrig roligt...





Over and Out!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?