Lär inte kunna sova inatt!

Jag och Henke hade tråkigt, eller, rättare sagt ingenting att göra så vi fick för oss att vi skulle dricka kaffe, och vad är det för någon jävla idé då? Såhär sent, sova kan jag nog glömma iaf, den saken är klar! Men tacka fan för att det är helg iaf. :)

Har precis tagit disken, kanske oxå låter som en dum idé? Men jag älskar att gå upp och att det är rent så man slipper all disk, därför gör jag helst sånt när jag kommer hem och sedan på kvällen innan jag lägger mig, jaja, dessa rutiner jag har är ju inte sååå intressanta!

Ut och ta mig ett litet zipp nu innan jag blir tokig,
kommer säkert skriva mer om en stund haha.





Två trötta stollar efter en hård arbetsdag!
"Popps & Blopp"
Eller "Den spänstiga & Klumpedunsen"
Underbara Hero & Snuff (Zizzis Hund).




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?