Mysteriet på bajset!

Henke ringde vid 6:30 imorse,

"Ingvor var jävligt arg, hon kom fram med en hög bajs i näven och sa att några snorungar hade roat sig med att smeta ut det på hennes ruta... Bli inte förvånad om hon ringer dig..."
"Ööh... Okej? Jaja hon får väl ringa då. För du vet lika väl som jag att jag inte gjort ett piss!"
"Mjoo, men skit i henne bara... Det är la bara att säga att du inte har med det att göra..."
"Det löser sig."

(trodde Henke drog ett av sina 100 kassa skämt, men tydligen så var inte fallet på det viset.)

Klockan 7:00 imorse ringer grannen.

"Stör jag?"
"Nejdå, ingen fara, jag står ute och väntar på bussen"
"Okej bra. Jag tänkte bara fråga dig, du var ute med hunden igår kväll va?"
"Näe... Henke tog sista rundan med Hero igår, jag var la ute med honom vid 4"
"Jahaaa.... Väldigt konstigt... För någon har smetat ut hundskit över min framruta på bilen!!"
"VA!? Okej... Uhm... Jag har inte med det att göra iaf"
"Nä men det är ju jävligt konstigt eftersom det bara är ni som har hund, och du har ju gjort saker mot mig förut"
"Jo, men det med ditt nummer och skylt är längesedan, jag är inte ens ute efter konflikter, så varför skulle jag smeta skit över din ruta!?"
"Asch, det vet inte jag! Men händer det fler gånger så får jag polianmäla detta!"
"Men gör en polisanmälan, det tycker jag absolut att du ska göra, för då kan jag även bevisa att jag är 100% oskyldig!"
"Nää det tänker jag då fan inte göra!!"
"Okej... Men jag vill inte att du anklagar mig för skit jag inte har gjort, och jag kan garantera dig att jag inte gjort det"

Samtalet fortsatte och efter mycket tjat så la vi på och efter det ringer hon Henke och pratar med honom och förklarar att hon inte vill bråka med mig... Kan hon inte ta det med mig med en gång ist?



Det var inte jag! :O




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?