Se där ja,

Nu har jag både hunnit ringa samtal, han jag pratade garvade ganska rejält när jag berättade storyn om den förbannade låneboken, men den ska in på måndag så räkningen kunde jag riva sa han. Sedan har jag hunnit med en storstädning i lägenheten, vilket faktiskt behövdes efter denna veckas stress då jag inte hunnit med så mkt. Jag har blivit klar med all tvätt, jävligt skönt! Den ska bara vikas och det ordnar jag sedan, och sist men inte minst, så har jag även bakat ett förbannat gött bröd, finns nog inget bättre än nybakat bröd när kylan kommer in. :)

Nu väntar jag på att Henkepenke ska komma hem och hur resten av dagen/kvällen ser ut, det vet jag inte än.




Tänk att tiden går så fort.
Vi har redan varit tillsammans i över tre år, <3




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?