TISDAG.

Kommer denna natt bli lika sömnlös som förgående tro? Grejen är den att i början hade jag inte alls svårt för att somna ensam i (Vad det känns som) världens största säng, men det har bara blivit jobbigare och jobbigare... Förut kunde jag somna som senast vid 00:00 om jag inte fick den dumma idén om att dygna med min käre vän, eller fiende, det väljer ni själva. Numera ligger jag i sängen och vänder och vrider mig för kung och fosterland tills klockan går över 04:00, inte konstigt att jag är helt död på dagarna... Och inte alls konstigt att detta inlägg blir minst lika rörigt som mina tankar och funderingar över allt mellan himmel och jord.
Igår fick jag mina betyg som jag väntat på, och dom var även bättre än förväntat!

2 IG
21 G
10 VG

Imorgon är det jag som börjar kika efter jobb, för jag har redan tröttnat på ett liv där man knappt gör ett skit.

Slutsatsen av hela inlägget: RASTLÖS, så det skriker om det!

Imorgon kommer förhoppningsvis min älskade, bästa älskling hem, och jag längtar till 1000!




So Long.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?