Fått några frågor.

Självklart kan jag svara på frågor ni ställer.



1. Vilket parti jag röstar på anser jag vara personligt, just därför så vill jag inte vara på den frågan.

2. Nej, faktiskt inte. Jag skulle åka dit en gång, men min fruktansvärda åksjuka gjorde att jag inte kunde åka med. Men någon gång ska jag väl se till att åka dit. :)

3. Har nog faktiskt ingen direkt favorit nu. Eftersom jag väljer maträtten så får jag alltid (oftast) det jag vill ha. Men någonting som står högt upp är raclette & Tacos.

4. Big Brother var någonting som jag följde dagligen förut. Sedan tyckte jag att det spårade ut lite för mycket. Dock tyckte jag att det lät jävligt kul att det skulle börja igen, tråkigt nog har jag aldrig tid att följa program/serier så jag har inte sett ett enda avsnitt.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?