Stört!

Jävligt stört att jag hinner med morgoninlägg men inte inlägg på eftermiddagen/kvällen. Ska försöka bli bättre på det där!

Ska snart kila ut till bussen för att dra iväg till banken...? Fråga mig inte varför men det är något möte klassen skulle på så det är väl bara att tiga. För övrigt väntar jag paket. Kan man bli otåligare än när man väntar paket? Tror knappast det! Har iaf beställt en xbox 360. Jag ville egentligen ha en PS3, men Henke envisades om en 360 ändå...

Jag: Jag funderar på att köpa en PS3a, eller vad tycker du?

Henke: Men näee... Jag vill ha en 360!

Jag: Jo men till den finns ju bara mest krigsspel och sånt? Jag vill kunna spela annat!

Henke: Ja men en 360 hade väl ändå vart kul?

Jag: Det enda jag kommer vilja spela är typ Rock Band som jag vet nu... Och det är inget jag tänker köpa till just nu...

Henke: Men vad fan, kolla med din bror då? Han sa ju att han hade sparat sitt Rock Band ifall vi skulle köpa 360?

Diiing *lampan tänds i huvudet*

Jag: Ja just jääääävlar ja!! Jag ringer honom och kollar om han har kvar det!!

Ett samtal senare så beställer jag xboxen, så nu är det bara att vänta. Jag kommer ju att ha att göra hela helgen, nice! På lördag skulle vi åka till käre bror och hämta trummorna & gitarren och det, illgött!


Hepp, tiden tickar, nu rusar jag till bussen.




Anonym

Haha ja just det! Men hin skulle väl flytta? ;)



Hade det varit denna månaden hade jag fått krypa till min farmor och be att få låna pengar och det har jag ingen lust men så är jätteglad att det finns tid att spara pengar på :)



Åh vad kul, såna spel är typ de enda jag kan tänka mig att spela, wii fit är grymt med :D

Datum: 2011-03-23 Tid: 11:30:33




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?