FREDAG.

Idag har jag försovit mig, vaknat, bryggt kaffe, druckit kaffe, nopprat ögonbrynen samt färgat dom, pratat i telefon OCH... Inget mer.

Idag ska jag städa, tvätta, rengöra det stora akvariet som "bara" tar ett antal timmar, och sedan bara ta dagen som den kommer.

Igår beställde jag ett par heltjävlaawsome skor som jag ska ha till min student. Hade redan ett par skor som jag tänkte ha, men kunde inte hindra mig från att beställa de andra skorna då det var kärlek vid första ögonkastet. Och som vissa av er redan vet så är jag typen som älskar att handla skor, äger ett högt antal skor och använder inte ens hälften av dom. Men dessa skor vet jag ju med säkerhet att jag kommer att använda iaf.

Var faktiskt min syster som hade köpt ett par såna och lagt ut i sin blogg, utan henne så hade jag inte haft en aning om att dom ens fanns.




Hur snygga var liksom inte domhär?
Therese

Haha, igår pratade jag med en och han sa "Ja men vi ses väl i himlen efter lördag då :)" Jag tror han var seriös, han är troende. Fan vad besviken han kommer bli då xD haha. Det gör väl inte så mkt om jorden skulle gå under egentligen, vi lär väl inte märka av det när vi är döda ändå :P Dör väl med min dejt då XD



Ja, det är väl det bästa! Inga prov. Visserligen ska jag sätta mig och försöka få in ett häfte i huvudet, ska få delegering så ska lära mig massa om medicin, men det är EN gång, inte en gång i veckan :D

Datum: 2011-05-20 Tid: 12:50:37
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/
Therese

Och det glömde jag ju! SNYGGA SKOR! =)

Datum: 2011-05-20 Tid: 12:51:11
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/
Elin

Myyyyydooooog, shit vad snygga!

Datum: 2011-05-23 Tid: 10:13:40
URL: http://elinlagers.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?