Tisdag.

Gick och la mig redan vid 20:30 igår men somnade inte innan ca 01:30. Det regnade som satan ute och blåste storm typ, men mysigt var det eftersom jag låg inomhus nedbäddad i sängen och kollade på film och hörde regnet smattra i bakgrunden. Allra helst hade jag nog velat legat i en husvagn inatt haha!

Var ute med Hero för ett tag sedan, gick en promenix för att sedan gå till posten där mitt nya iPhoneskal låg, *Tack Christian*! Sedan såg både jag & Hero ut som dränkta katter när vi kom in igen.

Nu ska jag lägga mig ner och kolla på "Jag saknar dig". Läste boken när jag gick i 8:an om jag minns rätt. Boken var så fruktansvärt rörande så jag blir inte förvånad om jag bryter ihop av filmen... Jag har blivit så känslig haha!






Såhär ser det egentligen ut.



Men testade ta av bygeln på skalet och orkade inte plocka av det igen för att sätta dit bygeln igen.
Så jäkla sött! :D

Skalet kommer ifrån JBUTIKEN & dom har massa roliga, fina & fräcka skal + andra tillbehör!
TrueefiL

Ja juste ja det var den filmen jag ville se... var den soppas bra som den verkar?

Datum: 2011-09-13 Tid: 20:06:56
URL: http://trueefil.bloggplatsen.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?