Torsdag!

Äntligen är det torsdag och Henke kommer hem senare i eftermiddag. Det har jag minst sagt längtat efter. Mer nu än vanligtvis faktiskt. Nog brukar jag vara glad varje torsdag, men inte såhär glad som jag är nu. Tror nog att det har blivit lite allt för ofta han är borta nu... Förut kom han ju hem imellanåt på en tisdag eller något, och dom hade inte alls planerade veckor utan det var pendling som gällde då, men nu är han verkligen borta från måndag - torsdag och det känns... Det känns väldigt mycket!

Själv gick jag upp vid 07:00 imorse och kunde inte somna om, så jag har väl druckit kaffe och städat lite granna. Ska fortsätta med det sedan. Känns bara ganska så meningslöst att dammsuga och skura golven för min ena katt har börjar missköta sig något enormt. Återkommer med det sedan & alla tips är välkomna.


So Long.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?