DAGENS!

Bättre sent än aldrig huh?
 
DAGENS HUMÖR: Ganska så väldigt dåligt faktiskt.

DAGENS KLÄDSEL: Underkläder, leggins, benvärmare, längre linne och tröja över det.

DAGENS MUSIK: The Carburetors.

DAGENS SAKNAD:
Familia!

DAGENS LÄNGTAN:
Julafton (som varje dag just nu).

DAGENS HAT:
Människor som tror så jäkla fel.

DAGENS VILL:
Sova.

DAGENS VILLE INTE:
Ha fullt upp.

DAGENS MYS:
Bebis & Henke. <3

DAGENS GÅ UPP:
För tidigt! Katterna väckte mig genom att välta blomkrukor, det fick även Beppe att vakna. Katterna har inte varit populära idag men jag har fått en jäkla massa gjort iallafall :).

DAGENS VILL VERKLIGEN INTE:
Ha så satans mycket att göra när jag är så satans tröööött.

DAGENS JAG ÄR:
Utsliten, minst sagt!
Therese

Vem tror vad?
Ååh, katter och blomkrukor!! Katter och granar!!! Mina katter välter min gran var och varannan dag, och snart har jag inga kulor kvar för dem tuggar katten sönder (Y) har lust att slänga ut den-

Datum: 2012-12-23 Tid: 00:32:55
URL: http://tessiiestankar.blogg.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?