DAGENS!

DAGENS HUMÖR: På topp än sålänge.

DAGENS KLÄDSEL: Myskläder.

DAGENS MUSIK: Ingen änsålänge.

DAGENS SAKNAD:
Henke. <3

DAGENS LÄNGTAN:
Julafton (som varje dag just nu).

DAGENS HAT:
Jag orkar inte vara hatisk idag. Det tar på min energi.

DAGENS VILL:
Åka till Skövde.

DAGENS VILLE INTE:
Vara hemma.

DAGENS MYS:
Bebis. <3

DAGENS GÅ UPP:
Lagom.

DAGENS VILL VERKLIGEN INTE:
Ha stökigt i hemmet? :D (Storstädade igår).

DAGENS JAG ÄR:
Målmedveten.
 
Bjuder på en 6 år gammal bild.
Hej 16 år, det var längesedan!
 
Vad säger ni, vill ni se fler väldigt gamla bilder på mig kanske? Hittade precis alla mappar i min stationära dator där det finns bilder från 13 års ålder typ haha! :D




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?