DAGENS!

DAGENS HUMÖR: Betydligt mycket bättre än igår.

DAGENS KLÄDSEL: Underkläder, Linne, Tröja och pyjamasbrallor (har inte kommit ur dom än, men gött att ha på sig när man ränner i tvättstugan titt som tätt!)

DAGENS MUSIK: Ingen änsålänge.

DAGENS SAKNAD:
Henke. <3

DAGENS LÄNGTAN:
Julafton.

DAGENS HAT:
De som klandrar andra när de själva begått samma misstag.

DAGENS VILL:
Komma ikapp med tvätten, måla köket & ha snöoväder.

DAGENS VILLE INTE:
Vara hemma.

DAGENS MYS:
Bebis. <3

DAGENS GÅ UPP:
Lagom.

DAGENS VILL VERKLIGEN INTE:
Att tiden ska gå så fort.

DAGENS JAG ÄR:
Rastlös.
 
 

 
Therese

Vem har begått samma misstag och varför härmar de dig? :O
Diggar din ögonskugga! Dessutom blev jag nu ÄNNU mer sugen på att se huset!!

Svar: Det är en låååång historia, och jag kommer nog att skriva mer om det senare när jag finner tiden till det. Men det är absolut ingen som klandrar mig, men däremot anhöriga till mig och jag kan inte sluta reta mig på det :P
Åhåå, tack så mkt! :) Jag lovar, jag ska försöka så gott jag kan med att fixa lite bilder imorgon! :)
stroonger.blogg.se

Datum: 2012-12-19 Tid: 12:24:53
URL: http://tessiiestankar.blogg.se
Therese

Hm okej, alltid ska det vara något!

Det ser jag fram emot!! :)

Datum: 2012-12-20 Tid: 08:52:07
URL: http://tessiiestankar.blogg.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?