Lite mer om mig!

Kör på en till lista dåra!
 
1. Hur gammal är du om fem år? 27 år ung.
2. Vem var den sista du träffade? Henke som var hemma en sväng nyss typ.
3. Hur lång är du? 165cm fortfarande.
4. Vilken var den senaste film du sett? Hmm... Svååårt! :O Kollar ju typ serier som en dåre. Så Dexter.
5. Vem ringde du senast? Henke.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Snart, ska skriva klart! Pusselipusspussknulltuss" Henke.
7. Var är dagens planer? Städa, tvätta och kanske in till stan för att fixa bultar till mina däck eftersom vi inte hittade alla på motorvägen och dom vi hittade är väldigt inte hela.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag ringer helst, men är det personer som arbetar eller dylikt så skickar jag oftast sms, om det inte är akut, och om det inte är farsan jag vill få tag på maha! :)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta och "skilda". "Tills dess att döden skiljer er åt".
10. När såg du senast din mamma? Många, många år sedan.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. När vaknade du idag? 7.30
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, både random katter och mina egna.
14. Vilken är din favoritplats? I hemmet? Vardagsrummet och sovrummet I think. I övrigt, vid havet.
15. Vilken plats föredrar du minst? De ställen jag aldrig åker till antar jag?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte en aning.
17. Vad skrämde dig som barn? UFOn haha! Kollade mycket på tre kronor när jag var liten (och gör det även idag) och blev rädd för de så kallade UFOna som kom (som inte ens var UFOn, men så långt i serien fick jag aldrig se).
18. Vem fick dig att skratta senast? Jag själv faktiskt, för att jag är så jäkla klantig ibland! Idag lyckades jag på något vänster snubbla över min egna fot när jag pratar i telefon, varpå Henke säger "hur lyckas du snubbla på den som är så liten?". Igår lyckades jag ställa en så satans korkad fråga som även det fick mig att skratta idag. Vi låg i sängen och skulle sova, så skulle jag vända på mig och fick känslan av att jag höll på att ramla ur sängen och vrålar högt "VART ÄR MIN FOOOOOOT!!!!?" Men det var inte så att jag trodde att jag hade tappat den, utan jag kände att den kom utanför sängen och trodde det var på min sida och att jag var så nära kanten att jag höll på att ramla ur, men det visade sig sedan när jag "hittat foten" att det var vid fotändan och att jag låg väldigt långt in i sängen men väldigt långt ner! Ååh, låter säkert jävla tråkigt, men det var jävligt kul (säger hon med världens sämsta humor).
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Åhnej!
20. Har du stationär eller bärbar dator? 3 Bärbara, 1 Stationär och en iPad.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Många! Henke brukar kasta undan dom, och sedan irriterat säga "Fan! Man kan ju fan inte ligga som en jäkla vinkelhake med nacken! :@" HAHA!
23. Hur många landskap har du bott i? Ett tror jag. Eller har ju haft sommarboende i varberg också, räknar det?
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på väder, årstid och temperatur hähä.
26. Är du social? Absolut! Nu mer än någon gång skulle jag tro.
27. Vilken är din favoritglass? Piggeliiiiiiin! Trots att jag halvt åt ihjäl mig på det under graviditeten.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, slösa och dela med mig.
29. Tycker du om Kinamat? Jäpp! Fast inte lika mkt längre som förut.
30. Tycker du om kaffe? Kaffe är ett måste varje dag!
31. Vad dricker du till frukost? Äter aldrig frukost, och OM jag gör det så dricker jag kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida? Höger sida i sängen. Vänster sida eller mage när jag ska somna. Att sova på magen har blivit någonting av det bästa efter graviditen. Antagligen för att jag inte hade möjligheten då.
33. Kan du spela poker? Yes.
34. Tycker du om att mysa? Jäpp.
35. Är du en beroendemänniska? Of course! Alla blir beroende av mig s.a.s :D
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope.
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Tyska & Latin (dock inte flytande)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Yes.
40. Föredrar du havet eller en pool? Både och.
41. Vad spenderar du helst pengar på? BÄBISPRYYYYLAR!!! Kan man någon gång få nog av det? :O
42. Äger du dyra smycken? Ja.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min far tror jag! Han har samma låga humor som jag och det är sällan det blir seriösa samtal rakt igenom utan inslag av ironi och skämt.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett brännmärke på mitt lillfinger som jag fick vid 5 års ålder då jag skulle tjuvröka. Hemska bröder man hade en gång i tiden som tvingade mig och syster till det för att ha hållhake på oss haha.
47. Vad har du för ringsignal? Nickelback - When we stand together.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Yepp, men vi har nog gett bort det mesta till brorsans barn.
49. Flirtar du mycket? Med Henkepenke!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I köket i gamla lägenheten.
51. Kan du byta olja på bilen? Yepp.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nope.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns inte. Var tjock minns jag iallafall haha.
54. Läser du dagstidningen? Ibland, om det finns något intressant på löpsedeln, då köper jag gärna tidningen.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope.
56. Dansar du i bilen? Nej, men med bilen har jag ju märkt nu? Piruetter med bil är grejer det. :O
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Radio Skaraborg.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Namnlista, planering inför dop.
59. När var du i kyrkan senast? I Mars 2012, begravning.
 
 
 
Therese

Hahahahaaha! Dans med bil :D Balettbil, bättre än Dole ;P

Svar: Hahahaha! Ja men det blev ju några piruetter på r40 ju! Dolen pallade inte trycket som min nye pärla :O Det är därför ho ser ut som ho gör nu ju :O Att jag inte gick danslektioner med dolen ett tag innan, då kanske ho hade vart vid liv nu! :O
stroonger.blogg.se

Datum: 2012-12-18 Tid: 17:10:17
URL: http://tessiiestankar.blogg.se
Therese

Ja, tänk om! Om inte annat är du nog den enda som har en balettbil :D

Svar: Haha, jäpp! :)
stroonger.blogg.se

Datum: 2012-12-18 Tid: 18:47:19
URL: http://tessiiestankar.blogg.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?