Uuuh!

Vad trött jag blir på detta förbannade illamåendet ibland alltså! Idag drack jag dumt nog kaffe på morgonen och precis vad jag hade räknat med så blev jag illamående men det gick över efter någon timme, nu har jag dock mått illa i typ två timmar igen, man blir ju halft handikappad då man inte vågar röra sig knappt!
Hoppas iallafall att det snart ska ge med sig.
Det är iallafall värt det, det är jag säker på! ♥

Henke kom för övrigt med en great idé om att man kunde "toppa" kladdmuffinsen med vanlig marabouchoklad men någon rolig smak så det är väl någonting jag ska testa. Om inte annat brukar jag tycka att det är förbannat gott med grädde på.

Nog om onyttigheter, blir ju alldeles tokig av det här,
Hörs senare.
Therese

Smält choklad på muffinsarna är grymt gott!

Datum: 2012-01-23 Tid: 21:34:48
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?