Ibland blir det för mkt!

Nog hade jag räknat med att Maj månad skulle bli påfrestande, men jag hade definitivt inte räknat med att det skulle bli extremt! Det är skönt att den månaden är över, och det är skönt att vi snart klarat av juni månad, sedan kommer Juli (no shit!?) och då har Henke Penke semester vilket kommer att underlätta en del.
 
I ärlighetens namn så har jag nog mycket mig själv att "skylla" på att jag mått som jag gjort, varför?
För att jag var fullt medveten om att förlossningen skulle komma, jag var väl medveten om att mitt liv skulle ta en totalvändning MEN, jag var inte medveten om att vi skulle bli husägare i slutet av April och stå med renoveringsobjekt. Okej, det hade nog inte varit så jobbigt om det inte varit för att lille Beppe har kolik. Så nu sitter vi här, med ett hus & trädgård att ta itu med (trädgården är enorm och en jävla massa land som är i behov av rensning igen) packning som måste göras, flytt, renovering, kolik, sömnlöshet and you name it.
 
Jag har tidigare valt att inte skriva om husköpet, och det av olika skäl!

Värst av allt är ändå att jag fått höra att det finns idioter som sitter med skadeglädje över mitt mående, såna som egentligen borde stå mig nära.

"Gött att hon mår som hon gör och får veta att det inte är så lätt med barn"

Varje dag är en ny dag, och varje dag blir bättre och bättre! Jag tycker inte att det är jobbigt med Jesper på det viset, absolut inte! Det jobbiga är att det är en sån jävla stress och press på allt som måste fixas med huset och packning/flytt och att ha en bebis som skriker sig blå mitt i allt det gör inte stressen mildare, men som sagt, det blir bättre, och har redan blivit en stor förändring!
 
Hade dessa personer med denna skadeglädje ens vetat om hälften av min nuvarande livssituation så hade det nog inte snackats så mycket, för jag vet att vissa av dom inte ens hade klarat av en bråkdel av min vardag!
 
Bjuder på en busebild på Beppe från häromdagen
"Nu ler han jättestort, skyyynda med kameran!"
Jag rusar dit och precis i samma sekund som jag klickar kortet så räcker han ut tungan!
 
 
 
Anonym

söööt är han :)
Orka snacka skit bakom ens rygg dålig still!

Datum: 2012-06-20 Tid: 18:53:28
sanna hyvärinen

Hej fina du!
Jag har alltid velat bli designer och har nu designat två väskor & tagit inspiration i aztec mönster och space mönster i en tävling Nelly.se har anordnat. Jag skulle bli jätte glad om du ville rösta på mina två bidrag, och du skulle göra min dag! Jag lägger självklart till dig på bloglovin! Puss och kram.

http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2449

http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2469

/ WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

Datum: 2012-06-20 Tid: 22:07:18
URL: http://socosy.blogg.se/
Felicia

Oj vilken förändring!
Vad roligt att ni skaffat hus och allt! Verkar underbart. Hoppas verkligen att det är bättre nu med stressen och det.
Du klarar det galant :D

Ja vissa människor klarar man sig utan! Fattar inte varför dom skall klanka ner och prata om andra innan dom ens synat sig själv.

Sköt om dig vännen! Kram

Svar: Hehe ja, känns underbart! Stressen och det är la så gott som bortblåst faktiskt. Jag är ju inte alls låst på samma vis längre som jag var i lägenheten hehe.Nej, jag håller med, men vissa kan väl inget bättre än att förgylla sina dagar och roa sig åt andras "problem". Detsamma du, kram!
stroonger.blogg.se

Datum: 2012-06-29 Tid: 11:00:15
URL: http://trueefil.bloggplatsen.se
jennifer - mamma till E <3

men han är ju såå lik dig! så söt!
SV: a vi har testat ersättning ett par ggr och bara användt oss av MAM flaskor från början. Superbra!
Vilken ersättning är bäst då? Hon bara spyr av NAN.. :(

Svar: Hehe en del tycker det, men jag tycker han är sin pappa upp i dagen hehe :)Vi började med Semper till Jesper, men han blev så hård i magen av det, så vi bytte till NAN och nog spyr han av den efter varje måltid, men det beror nog mera på att han äter för mycket. Min lille krabat är en glupsk liten rackare så vid 1 månads ålder fick vi ge honom för en 2-3 månaders, nu när han är 2 månader så äter han för en 3-4 månaders haha :P
stroonger.blogg.se

Datum: 2012-07-04 Tid: 21:15:04
URL: http://jennifermedj.blogg.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?