Nytt till lillen!

Som för övrigt äntligen har fått ett namn! (Redan typ?)


Fick paketet igår men igår behagade han att sova från det att vi åkte in till stan 17.00 till klockan 23.30(!!) så det var bara blöjbyte, matning och nattning som gällde för lillkillen haha. Idag däremot så var han lite grinig i sängen och nu när jag ger honom ersättning så försöker jag även få någorlunda rutin så jag vred igång musikmobilen och gav honom nappen och tro det eller ej, han låg lääääänge i sängen med ett leende på läpparna och tittade på de små figurerna som cirkulerade med musik ovanför hans huvud, sånt får mammahjärtat att smälta :)

Prylarna är ifrån LEKMER.SE och dom har även specialerbjudande på gungan just nu.

Batteridriven inne/utomhusgunga med 4 olika gunghastigheter och olika melodier samt någon vibrationsfunktion som ska vara lugnande för bebisar (det har jag mycket väl märkt när lillkillen åker bil haha).

Han inviger faktiskt gungan just precis nu i skrivande stund och än sålänge klagar han inte, han såg bara lite förvånad ut i början. :)
Therese

Åh vad skönt för dig! Hoppas det kommer funka hädanefter!:) Då blir jag allt glader :)

Datum: 2012-06-01 Tid: 11:06:18
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/
Felicia

Vad kul, själv skulle jag vilja köpa hur mycket bebis grejer som helst. Vilket skulle vara onödigt he he. Men hur kan det egentligen vara så kul att köpa bebis grejer och kläder??....



Skönt att han har varit lite lugn i alla fall, alla föräldrar behöver det =)



Sköt om dig

kram

Datum: 2012-06-01 Tid: 11:19:12
URL: http://trueefil.bloggplatsen.se/
Novembersara - i väntan på majbebis.

SV: Verkligen ett sjukt stort tack för din kommentar. Du har så rätt i det du skriver. Alla bloggar jag läser bara skriver massa snuttigullgull! Så enkelt kan det inte vara för dem..?

Datum: 2012-06-01 Tid: 11:46:03
URL: http://novembersara.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?