Återbesök på BB.

Idag har vi varit på återbesök på BB för olika kontroller. Allt visade sig vara bra. Han hade inte gått ner alls mycket i vikt vilket var positivt eftersom det bevisar att han får i sig maten som han ska. Vågar ju dock påstå att det inte skulle göra någonting om han skulle äta dubbelt så mycket vid amningstillfällena eftersom mina tuttisar läcker som... Satan!? Från i söndags så har dom läckt så mycket så jag går aldrig i torra kläder, och jag överdriver inte! Lite småjobbigt ibland eftersom jag blir så kall då, och mjölkstockning är ingenting jag vill riskera att få.
Tvätten har ökat något kopiöst. Nog hade jag räknat med det från och med bebis ankomst, men det går säkerligen åt mer tvätt åt mitt läckage än bebis spyor, kiss och bajs. Jag läcker alltså ner hela mig själv, bebis, och platsen där jag befinner mig, helt otroligt!

Sjukt ändå hur man ändrar beteende när man går in i föräldrarollen! Numera bryr jag mig inte om hur håret ser ut längre, oborstat och jävligt, skitsamma! Lite spyor här och där på kläderna, och sedär, jag hade visst lite bajs på linnet också, det får jag ta och byta om en timme eller fem. Föräldralivet är mysigt! :)

Glömde be om mina journaler idag när jag var på BB, men det borde väl gå att ringa och be om att få dom hemskickade på posten?
Vill så gärna ha dom eftersom jag vill kunna skriva min förlossningsberättelse! Alltid kul att kunna blicka tillbaka i senare, right?

Nu blev det ganska mycket text, men så blir det när man är sämst på uppdateringen, vilket jag är!



Min älskade lilla snutt! ♥
Och hur gulligt är det inte när nappen täcker ungefär halva bebis ansikte, haha!
Jilina

Ahh vad jag är dålig på att läsa bloggar :( Grattis till bebben och så söt han är :).

Datum: 2012-05-16 Tid: 00:01:55
URL: http://www.jilina.se
E.K - Mamma till Alicia och Simon

åh, han är sååå söt :)

Datum: 2012-05-16 Tid: 08:08:29
URL: http://eekk.blogg.se/
Therese

Äsch bebisbajs luktar ju inte så mkt än ändå ;) Det kvittar väl :D Men gudars vad han är söt!

Datum: 2012-05-16 Tid: 10:32:36
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?