En vecka senare.

From this,


To this, (dagen efter förlossning)


To this, (En vecka efter förlossning, idag)


Fortfarande en liten kula, MEN, det går iallafall åt rätt håll! :)

För övrigt fungerar allting fint här hemma trots att jag inte får många timmars nattsömn, men jag är ju ganska van vid det eftersom jag inte kunde sova p.g.a foglossningarna under graviditeten. Ryggen har återhämtat sig rejält nu de senaste dagarna och jag känner mig inte lika trasig i kroppen som tidigare. Testade för skoj skull igår att ta på mig mina jeans som jag inte kunnat bära på iallafall 7 månader, OM jag blev förvånad och riktigt glad när jag faktiskt kunde använda dom igen hehe!
jennifer - mamma till E

Åh tack så mycket :) Ja det är underbart att kunna få sin bebis att storkna med bröstmjölken. Nu är hon mätt å belåten mest hela tiden :) <3

Datum: 2012-05-21 Tid: 18:09:11
URL: http://jennifermedj.blogg.se/
Monia - mamma till Tuvalie

sv åh tack gulliga du :)

Datum: 2012-05-21 Tid: 20:30:58
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?