Smider finfina planer!

Ett snabbt telefonsamtal blev inte så snabbt som tänkt. Suttit och snackat med käre Fridooo ♥ och smidit finfina planer, kommer bli alldeles kanoners när saker och ting blir av. Har ordagrant suttit och garvat så tårarna sprutat i nästan en timme.
 
För övrigt så har jag inte sådär vrålmycket att skriva om just nu. Eller, det är väl som vanligt hur mycket som helst men ändå så lite.
 
Har åkt på världens jävla förkylning men är väl förhoppningsvis på bättringsvägen nu iallafall. Hostar halft ihjäl mig varje morgon runt 6.00 och kan därefter inte somna om. Känns lite i kroppen att jag inte får den sömn jag är i behov av. Skönt nog så har inte Beppe blivit det minsta drabbad utan ligger snarare och skrattar åt mig när jag hostar så det typ skallrar i rutorna och dessutom härmar mig genom att fejkhosta. Söta bäbis! ♥ Något annat han finner väldigt roande är att dra mig i håret! Nu för tiden kan jag knappt närma mig honom utan att han sträcker sig efter mitt hår, och ju mer jag säger aj och försöker ta mig loss, desto roligare är det?
 
Hur som helst, ska försöka sova nu (och med nu får jag räkna med ca 2 timmars försök till att somna först och främst) för jag lär ju i vanlig ordning vakna på tok för tidigt imorgon bitti igen.
 
So Long!
Therese

Haha så är det ju alltid, roligare att göra sånt man inte får eller som gör ont :P

Datum: 2012-11-21 Tid: 09:54:49
URL: http://tessiiestankar.blogg.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?