Vart fan är världen påväg!?

Varenda dag sitter jag och undrar hur i helaste jävla helvete man frivilligt kan vilja behandla sina barn illa? Hur fan man kan låta barnen bli lidande för sina egna jävla misstag. Hur man kan vara så fruktansvärt jävla egotrippad att man prioriterar sig själv i första hand och fullkomligt, fan skiter i barnets bästa och välmående.
Varför är det ingen som gör någonting?
Detta är någonting som pågår varenda dag men trots det så kan människor fortfarande föda barn hejvilt. Mänskligheten är skrämmande! Världen är skrämmande!
Nog finns det mammor som gör bort sig när dom skaffar barn och då blir det ett jävla liv, men dessa jävla svin till karlar, varför blir det aldrig någonting utav deras misstag? I de fall jag känner till så handlar det enbart om dessa praktidioter till män, karlar, pappor, idioter, svin? You name it!
Jag försöker förstå, men det är omöjligt, och ju mer jag tänker på detta, desto mer förbannad blir jag!
Jag trodde inte att man skaffade barn för att få någon slags sköld, jag trodde man gjorde det av kärlek. Men i denna vrängda jävla värld vi lever i verkar det som att man kan skaffa barn precis hur som helst för att sedan inte bry sig ett piss om dess uppväxt.
 
I skrivande stund sitter jag och tittar på min alldeles egna skapelse, min underbara fina son och jag tänker:
Nåde den jäveln som ens skulle få för sig att göra honom illa på något vis, den jäveln kommer att önska att den aldrig blivit född då jag är klar med henne/honom!
Han är mitt liv, mitt allt, och jag tänker göra allt som står i min makt för att han ska ha det så bra som möjligt!
 
 
 
Therese

Vad i hela friden är det nu?:O Vet ju att du aldrig skriver sånt helt utan anledning :/

Men, vad fin Jesper är! För det var väl hans namn? :P Läser bara Beppe nu för tiden ju :)

Datum: 2012-11-13 Tid: 22:39:25
URL: http://tessiiestankar.blogg.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?