God morgon världen!

Lille Beppe tyckte att det var dags att göra morgon redan vid 7.30 imorse (han brukar vakna vid 8 vanligtvis så det var inte så mycket tidigare).
Gav honom lite mat, slängde igång kaffe, tog den lilla disk som blev kvar från igår kväll, bäddade sängen och nu har liten somnat om igen. Det är första gången på vääääldigt länge som jag hunnit fixa alla hushållssysslor innan klockan hinner slå 12, och det känns minst sagt väldigt bra!
 
Har funderingar på att försöka arbeta lite idag om Beppe tillåter. Det är ju alltid gött med lite extra cash och det jag gör är ju inte sådär vrålkrävande heller utan man kan ta det i lugn och ro, och sluta med det när man själv känner för det, och trots det så tjänar jag ganska bra summor.
 
Hur som helst så ska jag inte sitta här och plottra mer utan nu sliter jag mig från datorn!
 
Take Care,
 
 
 




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?