13-01-13

Jag må vara sämst på att uppdatera, men man kan ju inte vara bäst på allting, eller?
 
Idag har varit en såndär dag då jag bara tagit det lugnt. Kanske inte så konstigt dock eftersom vårt sista besök inte åkte hem innan 3 inatt, sedan satt jag uppe framför TV:n och glodde på nyversionen av OMEN, tröttnade dock efter ett tag då det i princip var exakt kopia i nyare filmning (kollade den gamla häromdagen).
 
Vi hade ju dopet för Jesper och Wille igår, äntligen har det blivit av och äntligen är det över! Hade fullt upp hela dagen, eftermiddagen och kvällen igår. Vid ca 20.00 var vi klara i församlingshemmet så vi kunde bege oss hemåt. Det funkade iallafall hur bra som helst. Jesper skötte sig strålande förutom att han blev lite grinig när han fick vatten på huvudet och senare då han var riktigt trött. Jag vette tusan, men de senaste dagarna så tycker han inte att han behöver sin lilla lur på förmiddagen vilket resulterar i en övertrött och grinig bebis. Hur som helst så hängde min älskade faster och hennes gubbe med hem och stannade till 3 inatt innan dom valde att åka hem. Hela dagen var riktigt lyckad igår trots all stress. Någonting kan jag dock garantera, och det är att jag inte kommer vilja göra smörgåstårta på länge nu. 3 stora plåtar + en halvstor skärbräda räckte gott och väl för att man skulle tröttna!
Måste även tillägga att jag är fruktansvärt förvånad över vilka underbara människor som finns runt omkring oss. Så många som bara ville hjälpa till med allt, så många som ställde upp utan att vi ens behövde be om det. TACK ALLA för igår, utan er hade vi nog fått hålla på hela natten med röjning och städning, ni är guld värda! ♥
 
Bilder på dopet och presenter kommer senare då jag fått alla bilder samt orkat fota presenterna. Bjuder på en bild än sålänge iallafall :)
 
 
Nu ska jag få tummen ur och ta itu med disken som blivit under dagen, samt plocka undan och städa lite granna så jag slipper vakna till ett stökigt hem imorgon. Städade ju iordning i hemmet mellan 3-4 inatt för att slippa ha så mycket att göra idag, men nu har det tillkommit en del disk så lika bra att ta det och förbereda allt inför morgondagen.
 
 
Take Care,
jennifer, mamma till emilia

å så fin bild!
SV: tack! ska nog göra det!

Datum: 2013-01-23 Tid: 12:37:07
URL: http://jennifermedj.blogg.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?