Vet ni vad?

 Jag lever trots världens sämsta uppdatering. Har en hel del på G just nu och har därför inte alls mycket tid över till att sitta vid datorn, vad som gäller kommer jag att berätta om senare, för just nu är det inte relevant i bloggen.
 
Vardagen flyter på som vanligt här hemma. Jesper växer och utvecklas för var dag som går. Han har hittat sitt temperament och har mer eller mindre blivit ett matvrak haha! Jag skojar alltså inte när jag säger att den där lille krabaten får i sig mer mat än vad jag själv klarar av, vart det tar vägen sedan har jag dock ingen aning om.
 
Påsken firades hemma hos brorsan och E.K och övriga i familjen, mys! Senare på kvällen gick vi bort en sväng till Henkes bror där dom hade 30års kalas, blev kvar där i drygt en timme innan vi begav oss hem.
 
Har kommit in i någon slags "tröttperiod" nu med. Jag vaknar dock alltid automatiskt innan Jesper ens hunnit slå upp sina blå, men är trots det så är jag vråltrött på morgonen, brukar iofs alltid bli så framåt vårkanten så det är väl bara tillfälligt.
 
Vi var barnlediga i lördags och jag såg fram emot en rejäl sovmorgon igår, men icke då! Jag vaknade likförbannat redan vid halv 8, konstigt det där! Men det har väl helt enkelt blivit en vana att gå upp då.
 
Idag, innan klockan ens hunnit slå 10.00 så har jag redan hunnit storstäda huset, så idag kan jag ägna all tid till att göra det jag borde när Jesper sedan sover, och under tiden han är vaken så har jag all tid till att umgås med honom, skönt!
 
Nej, slut på babblande, dags att göra någon nytta,
 
Take Care!
 
 
E.K - Mamma till Alicia och Simon

Söta jesper :) Tackar för påsken, det var roligt att ni kom.
och kul att du skrev ett par rader i din blogg:)

Datum: 2013-04-08 Tid: 14:05:16
URL: http://eekk.blogg.se
Moster

En av världens sötaste ♥

Svar: <3
stroonger.blogg.se

Datum: 2013-05-02 Tid: 22:10:43




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?