Härliga Tisdag!

Hur jäkla underbart är inte detta vädret då?
Bara att se solen skina då man går upp på morgonen ger en sån enorm energikick så att ingenting överhuvudtaget kan förstöra min dag.
Jag behöver dock fixa nya persienner eller lamellgardiner till vardagsrummet eftersom solen ligger på hela dagarna.
På sommarn kommer solen till vår framsida vid runt 9 på morgonen och ligger sedan på tills solnedgång så det blir typ bastu här inne. Igår hade vi hela 29 grader varmt i vardagsrummet så om man bara ger fan i att kolla ut på snön så får man ordentliga sommarkänslor! Jag ska dock inte klaga, för ni anar inte hur skönt det är att redan kunna sitta och steka i solen med en kopp kaffe och cigg på uteplatsen.
 
Idag ska jag passa på att storstäda och sedan ge mig på att göra om i Jespers rum. Antingen om jag ska möblera om eller om jag bara ska byta gardiner, för numera har han även kommit på att gardinerna går att rycka i. Senare ikväll ska jag nog ge mig på att pilla ihop en design, får väl helt enkelt se vad tiden räcker till idag.
 
Take Care,
 




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?