Härliga Fredag!

Veckan har gått så satans fort! Jag har mer eller mindre vart ute och kört varenda dag sedan i Fredags förra veckan.
I ärlighetens namn var jag typ livrädd i början när jag skulle köra ensam. Kände mig enormt kriminell och olaglig och var livrädd för poliser, men nu har allt det där lagt sig, tror jag iallafall.
Hämtade ut mitt riktiga körkort i Tisdags och fotot blev inte så hemskt som jag trodde. Fick inte ordning på fotona innan teorin och fick ta om ett antal gånger tills dess att jag fick en bild där jag faktiskt tittade in i kameran, och kön utanför fotobåset blev avgörande för att jag bara tryckte på OK.
 
Förra lördagen var jag chaufför hela kvällen/natten/morgonen typ. Började med att hämta Zizzi & Karin i Herrljunga, sedan köra dom & Katja till Trädet, åka hem, plocka upp Henke & Mojje, köra tillbaka till trädet. Körde sedan hem Henke och Katja runt 1.00 och senare vid 3.30 körde jag hem Zizzi och Karin till Herrljunga. Vid 5 på morgonen behagade Zizzi att vakna till och hoppa ur bilen så jag parkerade bilen här hemma vid 5.40.
Tidig morgon och förbereda barnkalas, jag var så gott som halvdöd faktiskt, men så fruktansvärt mysig dag!
 
Denna helgen blir det fullt upp igen.
Imorgon blir det absolut ingen sovmorgon. Vi ska åka hemifrån runt 6 på morgonen och agera flaggvakter m.m på något race, och på söndag blir det också tidig uppgång och fara till Ullared en sväng. Kanske inte bästa helgen att göra det på, men skitsamma. Barnvakt är fixat både imorgon och Söndag så Jesper slipper bli rastlös och uttråkad! :)
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men förhoppningsvis håller vädret i sig, och gör det det så har jag många timmar att spendera i trädgården, för det var satan så fort det blommade upp med både ogräs och maskrosor, typ på ett dygn, så näe, jag har att göra helt enkelt!
 
Får väl se när jag skriver igen, hähä!
 
So Long //
 
 




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?