Det var då satan inte igår alltså!

Helt sjukt att se att statistiken visar att folk är här inne varenda dag och jag tycker på sätt och vis synd om er.
Bloggen har (som de flesta kanske märkt) lagts på hyllan lite titt som tätt men jag har seriöst varken tiden eller lusten till att sitta och skriva.
 
Vad finns det egentigen att skriva om? Okej, jag, med min livliga fantasi och alla möjliga olika funderingar skulle kunna pränta in precis vad som helst, men frågan är ju vad som egentligen är passande och inte.
 
Jag vet också att de flesta uppskattar mina irritations/argumentationsinlägg mest, men det får mig bara att framstå som världens mest bittra människa, och det är ju egentligen inte det jag är, eller? Är jag det kanske? Jag vet inte.
 
Jag har hur som helst mestadels fullt upp.
Är jag inte på jobbet så sover jag eller ägnar den lilla tid som finns till nödvändiga saker, så där är svaret på varför jag blivit så off. Å andra sidan så är väl blogg ganska 2010 också så det gör inte så jävla mkt att jag knappt är inne, eller hur.
 
Men för att inte verka alldeles för grinig så kan jag ju ändå passa på att fråga alla er som kikar in varenda dag vad det är ni vill läsa? Vad vill ni egentligen att jag skriver om?
 
So Long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?