Ah, Tja!

Fy tusan vad tiden rinner iväg. Det är knappt att jag själv ens hinner med. Eller knappt? Jag hinner seriöst inte med!
Imorgon har Jesper funnits hos oss ett helt år, och vart tusan har det året tagit vägen?
Oavsett om dagarna känns oändligt långa många gånger så måste jag ändå erkänna att tiden ändå går så jäkla fort. Fan vad svårt det är att förklara i ord, men många förstår nog hur jag menar iallafall.
I April hade vi haft huset i ett år, och sista helgen i Juni har vi bott här i ett år. Säger jag att det bara känns som ett halvår så överdriver jag.
 
Vid den här tiden, denna dagen, satt jag i bilen påväg in till Skövde och bevakade klockan för kommande värkar. Klockan 15:58 skrevs vi in.
Inatt, eller tidigt imorgon bitti - 04:59 är det exakt ett år sedan Jesper såg ljuset för första gången.
 
Det är så mycket som har hänt under året och ännumera saker på gång, och just nu ser jag enbart fram emot kommande tider och hoppas på att allting blir som jag hoppats på.
 
Bilderna är exakt 1 år och en dag gamla, helt sinnes!
 




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?