Listelisto!

1. Vad heter du? Jessica.
2. Vem fick du dessa frågor av? Therese ville att jag skulle göra dom!
3. Hur gammal är du? Blir 23 i September.
4. Är du romantisk? Om jag vill kanske.
5. Hur lång är du? 165cm kort.
6. Vilken ögonfärg har du? Blå.
7. Har du stationär eller bärbar dator? Jag har en stationär och tre laptops (en krasch, en mini och min vanliga) + min bästa vän iPad!
8. Vilka städer har du bott i? Borås & Ulricehamn, sedan har jag även bott i Blidsberg, Nitta och nu Åsarp fast det är ju inga städer dock.
9. Tycker du om kaffe? Ett liv utan kaffe är inget liv alls!
10. Tycker du om att mysa/kela? Jäpp!
11. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Tyska, Norska och lite Latin, skulle dock vilja lära mig det flytande.
12. Har du någonsin åkt ambulans? Yes, hemskt!
13. Vad har du för ringsignal? Nickelback - When We Stand.
14. Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? En liten sovande Beppe.
15. Kan du byta olja på bilen? Jäpp.
16. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nope.
17. Vad är det bästa som hänt dig? Mycket, väldigt mycket! Brorsbarnen, Jesper, husköpet, Henke, att jag fick komma till välrden och har världens underbaraste familj, jag kan nog göra listan lång.
18. Vad är det värsta som hänt dig? Finns nog ingenting som är "värst", för jag är den typen av person som lätt bearbetar och går vidare.
19. Har du varit med i tidningen? Ja, bland annat ett repotage då jag blev sexuellt trakasserad av en rutten lärare :O Haha!
20. Har du någon piercing? Jag både har och har haft. Har haft 3 i läppen som jag valt att ta ur, resten har jag kvar och det är i ögonbrynet, näsan, tungan och naveln (det ena i läppen växer dock aldrig igen).
21. Civilstånd? Stånd? Ett rejält sådant!
22. Hur bor du? Stort, öppna ytor, många rum.
23. Vilket är ditt drömjobb? Drömjobb? Hmm. Jag hade seriöst älskat om jag hade fått arbeta inom målarbranchen, jag sökte dit när jag gick ur 9:an men eftersom jag var en bråkig elev så hade jag inte tillräckliga betyg, dessutom valde lärare att sänka ALLA mina betyg med 5-10 poäng när jag gick ur bara för en anmälan (som jag dessutom vann) så jag hade ingen chans. Men hur som helst, ett drömjobb är ändå ett jobb som jag trivs riktigt bra med, där jag tjänar en rättvis lön och har riktigt bra arbetskamrater.
24. Vad har du haft för husdjur? Massa undulater (minns inte hur många vi hade), Många katter, hund, fiskar, kanin, hamster.
25. Vad arbetar du med idag? Arbetslös (snart arbetssökande), föräldraledig.
26. Kan du åka slalom? Jäpp, jag är änna en höjdare på skidor minsann!
27. Vad har du för utbildning? Utbildning på papper - Industriprogrammet och allt som hör till, hade inget IG i någon industriell kurs vilket var jävligt gött. Mestadels VG faktiskt. Sedan har jag en hel del meriter från kontorsarbete & träindustrin. Sedan tycker farsan (certifikerad målare) att jag har jävligt goda kunskaper inom måleriet, han hade även visat sin chef mina kunskaper och han var minst sagt imponerad. :)
28. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina armar tror jag faktiskt, haha! Hade det inte vart för gravidärren (bristningar) så hade det nog vart magen. Dock fick jag knappt några och dom syns knappt längre, men jag själv ser dom och det retar mig.
29. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Ryggen tror jag. Men jag har bara mig själv att skylla!
Eftersom jag rasat så mycket i vikt så är både revben och ryggrad väldigt synligt om jag böjer mig minsta lilla framåt typ.
30. Vem vill du ska svara på dessa frågor? Vem som helst? :D
 
 




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?