Godnatt!

Har haft en jävligt nice helg. Dock mindre nice idag då vissa människor är experter på att dra mitt humör i botten.
Imorgon är en ny dag, right?
Och alla dessa människor, eller kanske ska kalla dem energitjuvar, kan fullkomligt dra åt helvete, på fullaste jävla allvar. Blir så jäkla trött!
 
Hörs förmodligen imorgon, eller nästa vecka eller något.
 
Nattinatti!
 
 
 
Therese

Varför ska det alltid vara något?
Den förata meningen vart ju positiv i alla fall, men vem är så dum då? :(

Svar: Jadu, den frågan kan man ju ställa sig tusen gånger om :) Ibland väljer man helt enkelt fel människor att umgås med, men skönt nog kan man avgöra själv vilka som är värda att lägga tid på och inte :)
stroonger.blogg.se

Datum: 2013-02-18 Tid: 08:46:50
URL: http://tessiiestankar.blogg.se
Anonym

Otroligt ointressant liv du har du, så ointressant att det tom blir intressant att följa din blogg. Eftersom du verkar ha likadana dagar varje dag men alltid hittar nya sätt att formulera dej på!

Svar: Vet du vad? Jag vill ju inte vara den som är den, men jag är oerhört imponerad över att du fortfarande är så fruktansvärt intresserad av mitt liv. Du känner mig knappt, har träffat mig ett fåtal gånger och ändå är du intresserad av min vardag. Trodde aldrig att jag skulle ha så stor betydelse i ditt liv, jag känner mig änna smickrad! Puss!
stroonger.blogg.se

Datum: 2013-02-19 Tid: 19:10:10
Johanna

Vem är puckot alias Anonym? haha

Svar: Min bästa vän! :) Sådan mor, sådan dotter skulle man kunna säga! Inte kloka i huvudet någon av dom! :)
stroonger.blogg.se

Datum: 2013-05-02 Tid: 22:13:27




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?