Fytusan,

Är jävla trött faktiskt, ligger här och i princip gäspar ihjäl mig, haha.
Ska snart till tvättstugan och hämta sista tvätten och sedan lägga mig med älskling och glo film.
Uppdateringen är kass, jag VET, men jag har helt enkelt inte tid att sitta vid datorn 24/7, och det känns lite smått som att en förkylning är på G att bryta ut vilken timme som helst,..
Jag är trött, slö, seg, huvudvärk, halvsnuvig, nyser halft ihjäl mig, och konstig i halsen & fryser typ ihjäl. Visserligen har det varit såhär hela veckan, men jag tror nog att den kommer snart, eller oxå går den till ide igen, men men, det återstår att se.

Tröttheten kaaan ju faktiskt oxå bero på att jag knappt sover längre,.. Dessa förbannade sömnproblemen gör mig tokig, och när jag väl håller på att somna så ska ju såklart andra idioter sms:a mig ist, jävla oflyt.

Näe, känner att det bara blir massa negativ skit här nu,
nu är det dags att ta fram mitt positiva.

Tvättstugan väntar.



So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?