Inte ens värt ursäkterna!

Påkörd & svullen, Haha!

Uppdaten är kass, och jag ser inte längre någon mening i att ursäkta mig för det, eftersom jag alltid tar dagarna som kommer och inte som dom går, haha! Näe men allvar i saken, jag har faktiskt anledning till min kassa uppdate denna helgen, det ligger nämligen till så att vi har varit iväg på tävling från igår till idag, just därför så blev det inget bloggande igår.

Sammanfattning av helgen:

Fredag: Storhandlade, packade upp, frös in och hela den skiten, började dricka bärs klockan 1 på natten, somnade vid 3 halv 4 typ.

Lördag: Micke kommer och tokplingar på dörren, jag är så jävla bakis så jag kan inte komma ur sängen, slänger i mig ipren & hoppas på att det ska hjälpa så jag kan ta mig upp och fixa lördagens mat, vilket jag gjorde till sist.
Åkte iväg till tävlingen, kollade på starten som var klockan 10 på kvällen, gick omkring, drack bärs och hade allmänt kul med min bästa Henke & Mögel. Vi lägger oss vid 3? något sådant, men jag kan inte sova för det är förbannat kallt, så jag och Mögel låg och asgarva åt massa sepegrejer till 6 på morgonen eller ngt?

Söndag: Vaknar vid 9, har kramp i mitt ben så jag kan inte röra mig, kom ut ut bussen till sist & vi ska börja gå mot kiosken. På vägen dit så går Henke & Mögel framför mig, och jag hör bara att någon ropar till, Henke och Mögel hoppar åt sidan och jag försöker göra detsamma, men misslyckades totalt eftersom någon körde på min fot, så jag kom ingenstans, och i samma veva så vrider den där typen i styret och kör rakt på mig, AJ! När vi varit ute ett tag och ska gå tillbaka så är ambulanspersonal och hela skiten där, Henkes farsa skadade sig riktigt jävla illa på tävlingen och fick åka ambulans in till sjukhuset och kommer bli kvar där minst en natt, men jag tror det blir mer, hoppas det går bra för honom iaf, aldrig kul när något sådant händer...

På vägen hem idag så kändes det som att hela ansiktet kokade på mig, & läpparna var så extremt svullna så jag såg fan värre ut än Kissie, och det är inte första gången jag får denna sjuka reaktion av öl/sprit. Så nu ska jag kolla upp vad fan skiten innehåller så jag får veta vad det är som är så farligt för mig. Skiten kommer krypandes, man blir kokande het i ansiktet, skakar som fan, & man fryser i samma veva, läpparna svullnar upp och man blir helt röd, Hemskt!


Skit samma, detta blir nog mitt längsta blogginlägg på jävligt länge, men folk som vill får gärna läsa.
Helgen har varit bra, men med vissa undantan. Jag ångrar åtminstone ingenting.



So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?