Onsdag!

Jag är på förbannat bra humör idag, ovanligt bra humör.
Slutade vid 9 idag och drog förbi min gamla praktik en sväng och drack kaffe med dom och snackade lite, tog sedan bussen hem och kom hem för en stund sedan.

Orkade inte skriva så mkt igår,
men angående det där med 4h 30 bussresa var för att vi skulle på studiebesök på volvo i GBG som är enormt stort, tog alltså bussen härifrån, vilket tar 40 min till skolan (ungefär) för att sedan ta nästa buss med klasserna till GBG som tog 1h 45min, var framme vid 10 var inne på volvo i en timme drygt, käkade och åkte tillbaka till skolan igen (1h 45min hem också) för att sedan rusa ner till bussen för att åka hem (40min).

Kändes jävla meningslöst att åka sååå mkt buss för ett studiebesök på en timme.
Vi fick åka omkring i ett tåg inne i alla verkstäder på volvo, men tåget stannade aldrig så man fick se hur saker och ting gick till, utan såg man något intressant så varade det i två sekunder kanske.
Och en del saker  fick vi inte ens se med tanke på att det var sekretessbelagt, vilket iofs är förståeligt, men men, nu vet ni hur det ligger till iaf.



Kaffe och cigg på balkongen nu,


So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?