Snö!?

Igår snöade det, och nu snöar det igen, förbannat!
Kan inte den där förbannade snön ge med sig!?

Och angående inlägget igår,
ja, jag var jävligt sur, eller rättare sagt, jag ÄR jävligt sur, för folk verkar inte ha något bättre för sig än att ge mig falska anklagelser? Ytterst jävla löjligt! Skulle helt ärligt inte förvåna mig om det är personen själv som sitter och kommenterar för att sedan anklaga mig för att jag ska bli sur, och om det nu INTE skulle vara så, så ta reda på saker och ting innan du lämnar ut mitt namn i skiten!
Köra med saker som "hur länge orkar du hålla på?"
Inse att jag la ner för längesedan, och detta är det sista jag tänker skriva, för mitt liv är mer meningsfullt än så. Jag anser inte att jag ska behöva ödsla mer energi på skit och ingenting, på det!
Jag bytte blogg för att slippa er, men likförbannat så ska du ta reda på min nya adress och sitta som en igel på mig,..
Jag är  ä c k l a d !



F ö r s v i n n  u r  m i t t  L i v !


Over and Out!
Josefin, 19 år med bebis i magen

nae de var lella som trodde det var du,;)

Datum: 2010-04-21 Tid: 11:50:55
URL: http://mammaspriins.blogg.se/
Josefin, 19 år med bebis i magen

haha ja så kan de ju vara;)

tack tack

Datum: 2010-04-21 Tid: 12:54:28
URL: http://mammaspriins.blogg.se/
En tjock katt i en smal värld

Helt sjukt att det fortfarande snöar, det är ju snart sommar. :(

Datum: 2010-04-21 Tid: 16:14:42
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?