Besök, och snart besök igen,

Zizzi kom hit innan idag, men skulle åka hem eftersom dom skulle få besök, men hon skulle komma tillbaka hit sedan. Sitter för tillfället och väntar på att Henke ska komma hem, så jag har passat på att "bråka" om rekordet på "colorballs" på facebook... Ja, jag & MarCus bråkar typ på allvar om det förbannade rekordet. Först låg jag etta, sen kom Lilja och tog min plats, sedan kom MarCus och gick om mig, och efter det gick jag om dom båda och låg etta ett bra tag, så var MarCus jävla dum och knuffa ner mig på andra plats och idag lyckades jag slå honom, MEN, så knuffar han ner mig IGEN, men nu jävlar har jag ett bra resultat som han, iaf kanske, får bråka med ett tag, eftersom vi båda har haft jävligt svårt för att få våra förra rekord som låg på 68.000, men nu är jag uppe i 74.000 och slår han det nu så blir jag ledsen!

Jävligt intressant inlägg må jag säga, nu ska jag ut och röka.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?